283
Overslaan en naar de inhoud gaan

Beste saunagasten,

We zorgen ervoor dat jullie in alle rust en veiligheid kunnen genieten van onze faciliteiten.

Gelieve de informatie hieronder dan ook aandachtig door te nemen. 

Is het veilig om te komen?
We volgen rigoureus de voorschriften die ons opgelegd worden. Vandaar dat we laten reserveren, zodat we het aantal aanwezigen continu kunnen controleren. Daarnaast bieden we voldoende ruimte, zodat de gevraagde 1,5m afstand t.o.v. elkaar makkelijk kan gerespecteerd worden. We zorgen ook voor voldoende handgel, poetsmateriaal en signalisatie. Er wordt zeer regelmatig gedesinfecteerd door een Fitopia medewerker.

Hoeveel mensen zijn er samen aanwezig?
Wij volgen de richtlijnen van de overheid op en voorzien min. 10m² ruimte per persoon. Daarom vragen we je bezoek online te reserveren. 

Dien ik op voorhand te reserveren?
Vanaf nu is het verplicht voor leden en niet-leden om vooraf online te reserveren voor een saunabezoek. Zo zorgen we ervoor dat de maximumcapaciteit niet wordt overschreden en behouden we een spreiding in de kleedkamers.

Hoe kan ik online reserveren?

Je boekt een los dagbezoek, arrangement of hebt een cadeaubon? 

Klik hier om online te reserveren

Je hebt een beurtenkaart of wellness in je lidmaatschap? 

Klik hier om te reserveren 

Klik bij type op 'Saunatopia'

Met hoeveel personen mag ik komen?
We laten tot maximum 4 personen toe in éénzelfde reservatie en op voorwaarde dat deze groep in dezelfde 'bubbel' zit. 

Zijn de kleedkamers beschikbaar? 
De kleedkamers zullen vanaf 1 juli opnieuw beschikbaar zijn. Om social distancing te kunnen behouden, zijn de plaatsen in de kleedkamers beperkt. We hebben voor een uitbreiding van de omkleedzone gezorgd. We vragen uw begrip als u alsnog even dient te wachten.

Dien ik een mondmasker te dragen?
Wij verwachten dat onze bezoekers een mondmasker dragen vanaf de parking tot in het saunagedeelte. Op de eerste verdieping (horeca) is dit verplicht bij verplaatsingen, niet aan tafel of zittend in een zetel. Op de andere plaatsen focussen we vooral op de social distancing en bewaren we voldoende afstand ten aanzien van mekaar. Onze medewerkers staan achter plexi-schermen aan de receptie en bedienen je in het restaurant met een mondmasker. 

Ik heb een spabehandeling of arrangement geboekt? 
Zowel de klant als de medewerkers dragen verplicht een mondmasker. Gelieve zelf een mondmasker mee te brengen. Na elke klant wordt alles grondig ontsmet.

Wat mag ik zeker niet vergeten?
Onze dresscode blijft 2 grote handdoeken, badjas en slippers. Ben je iets vergeten? Dan huur je dit bij ons. 

Zijn alle faciliteiten open?
We mogen onder voorwaarden van social distancing alle faciliteiten openen (zwembad, sauna's, infrarood, restaurant, dakterras, saunatuin, ....). Sommige zaken zijn nog onzeker, hiervoor wachten we op de laatste aanpassingen van de overheid.

Dien ik voor het restaurant op voorhand te reserveren? 
Het restaurant is open. We vragen om bij het binnenkomen in het wellness gedeelte aan te geven als u gebruik wenst te maken van het restaurant. Onze medewerkers zullen u een tafel toewijzen en bedienen met mondmasker.

Zijn er opgietsessies?
Momenteel gaan er geen opgietsessies door.   

Wat kan jij doen?

  • Kom niet naar de wellness als je ziektesymptomen vertoont.
  • Volg de instructies van het personeel en de richtlijnen die geafficheerd zijn in de wellness op.
  • De toepassing van de social distancing, in het bijzonder het behoud van een afstand van 1,5 meter tussen elke persoon (buiten de eigen bubbel), moet steeds gerespecteerd worden.
  • Zorg voor een goede handhygiëne.
  • Hoest of nies in je elleboog of in een papieren zakdoek die je onmiddellijk nadien weggooit in een vuilnisbak met een deksel (bv. aan de toiletten).
  • We aanvaarden enkel bancontant (geen cash). 
  • Breng geen eigen eten of drinken mee.  

Specifieke richtlijnen voor wie Saunatopia in zijn of haar lidmaatschap heeft

Kan ik een sportbezoek én saunabezoek reserveren? 
De sportbezoeken en saunabezoeken staan los van elkaar. Je kan dus 1 reservering maken voor een groepsles of fitnesstraining én 1 reservering voor een saunabezoek. 

Waar moet ik een saunabezoek reserveren? 
Je kan een saunabezoek reserveren via de website, app of kiosk. Onder 'Saunatopia' zul je alle beschikbare momenten terugvinden. Klik hier om te reserveren.

Hoe kom ik binnen in Saunatopia?
Heb je een saunabezoek gereserveerd, dan kan je met je lidkaart langs het toegangspoortje beneden binnen. Vervolgens print je een ticketje aan de kiosk en geef je dit af aan de sauna receptie. Is dit je niet bekend? Onze medewerkers helpen je graag bij je eerstvolgende bezoek!

Kan ik na een Aquagymles ook in de sauna blijven?
Dat kan, op voorwaarde dat je beide momenten hebt gereserveerd. Je reserveert je aquagymles én saunabezoek. Wie wenst te blijven na de les, dient een ticketje voor het Saunabezoek af te geven en opnieuw in te scannen boven aan de sauna receptie. 

Vragen rond je lidmaatschap?
Stel al je vragen per mail naar info@fitopia.be

Wij volgen de maatregelen van de overheid om te zorgen dat de veiligheid van onze gasten en medewerkers steeds wordt gewaarborgd.

Vandaar dat vanaf nu het verplicht is voor leden en niet-leden om vooraf online te reserveren. Zo kunnen we zorgen dat de maximumcapaciteit niet wordt overschreden en er voldoende spreiding is in de kleedkamers. 

Onze video legt je uit hoe we jouw veiligheid garanderen. 

Meer informatie over onze veiligheidsmaatregelen